دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: هدف امروز دشمن در فضای مجازی، ترویج ناامیدی در جامعه است و در مواجهه با این مسئله باید به دنبال جهاد امیدآفرینی باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار سیاوش مسلمی طی سخنانی در پیش کنگره اجلاسیه شهدای مازندران که در محمودآباد برگزار شد، با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابراز داشت: این مراسم با همکاری مجموعه فرماندهان برگزار شده و جای تشکر از نهاد بنیاد شهید داریم.

وی با بیان این که حقیقتاً جانبازان و ایثارگران به‌عنوان یادگاران دفاع مقدس برای ما ارزشمند بوده و هستند، گفت: طی دو سال اخیر کنگره شهدا در مازندران برگزار می‌شود که کتاب شهدایی نوشته و رونمایی می‌شود، استقبال عموم نیز بسیار خوب است.

مسلمی افزود: برای نخستین بار در کشور اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا را در مازندران برگزار می‌کنیم که حدود ۶ هزار فرزند شهید در این استان داریم.

وی بیان داشت: رزمایش مقدماتی مسابقات کشوری کشتی در رامسر را برگزار کردیم که در یک روز ۴ هزار نوجوان کشتی گرفتند، ضمن آن که در یک روز حضور هزار زوج جوان را در قالب ازدواج آسان مراسم داریم و ۱۵۰۰ خانواده نیازمند جهیزیه نیز اهدا خواهد شد.

مسلمی با بیان این که جنگ امروز در فضای مجازی است و دشمن از این طریق تمام قد در حال تخریب و تشویش اذهان است و درصدد ایجاد و گسترش ناامیدی و ترس است، خاطرنشان کرد: تغییر ذائقه جوان امروز و ناامید کردن افراد یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمن در کشور ما است که نفوذ به داخل خانواده‌ها داشته باشد.

وی گفت: ما در مواجهه با جریان دشمن باید به فکر تقویت جهاد امیدآفرینی باشیم و در این راستا از ظرفیت نهادهای انقلابی و همچنین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha